sunnuntai 16. syyskuuta 2012

Sunday dance,

Olen kirjottanut varmaan kymmeniä eri blogeja ja valitettavasti vain paria jaksanut aktiivisesti pitää. Nyt kuitenkin blogini Livejournalissa on alkanut tökkimään (kuvien lisäys yms ongelmia). Ajattelin, että on aika kokeilla miten uudet tuulet puhaltavat täällä bloggerissa. Tätähän kehutaan paljon joten nyt nähdään sopiiko tämä minulle.

Ensimmäiset haasteet koettiin ulkoasun kanssa ja silti tämä on tökerön näköinen. Harjottelu tekee mestarin eli voisin paneutua tähän vaikka huomenna uudelleen. Olisi kiva saada blogista "oman näköinen".

Olen lapissa asusteleva tyttönen. Tällä hetkellä olen raskaana ja varmaan siitä tulee kirjoteltua jonkun verran. Omistan myös ranskanbulldogin, Ilonan. Ilona on todellinen valopilkku arjessa. Ilonan ja minun lisäksi perheeseemme kuuluu poikaystäväni.

Haaveenani olisi päässä muuttamaan omakotitaloon ja hankkia muutama koira lisää! Erityisesti olen mieltynyt isoihin rotuihin Leonberginkoira... irlanninsusikoira. Asumme nyt kolmiossa keskustasta muutama km, eli koira haave on mahdollista toteuttaa aiemminkin. Omakotitalo taitaa valitettavasti jäädä hieman kauemmas tulevaisuuteen.

 Koska tällä hetkellä olen kotona "kokopäiväisesti" ajattelin että blogin pitäminen voisi piristää hieman päiviä ja toivottavasti samalla jaksaisin hieman valokuvailla enemmän. Se oli ennen yksi lempiharrastuksistani joka on nyt jäänyt hieman taka-alalle muiden asioiden vallatessa elämää.

Huomenna on rakenneultra ja siitä on hieman sekalaiset fiilikset. Toisaalta odotan hirmuisen innolla, että pääsen näkemään meidän pikkuisen pitkästä aikaa ja kuulemaan kuinka hän on kehittynyt. Ja toinen puoli jännittää, että onko kaikki hyvin, mitä jos ei olekkaan? hui. mutta enää huomiseen! Ensyö tulee nukuttua varmaan miten sattuu.

Hieman houkuttelisi ne 3D vai 4D ultratko ne on? niissä on ollu niin ihania ultrakuvia vauvasta masussa.

Muuten olen pysynyt asioissa tämän asian kanssa, en ole vielä ostellut vauvalle mitään tavaroita enkä edes vaateostoksiin hairahtanut vaikka lähellä piti tilanteita on aina tuon tuostakin. Ajattelin, että on järkevämpää alkaa hankkimaan kaikkea hieman myöhemmin kun selvittelee mitä saa esim.sukulaisilta käytettynä :)



1 kommentti:

  1. Kyllä se tästä lähtee sujumaan! Mullaki on vielä paljon opeteltavaa tämän bloggerin kans ja oon kuitenki ehtiny tutustua tähän jo vähän pidempään ko sie :D

    VastaaPoista